Geschillencommissie |
Geschillencommissie |
De Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) schrijft voor dat alle zorgaanbieders aangesloten zijn bij een door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport erkende geschillencommissie. Cliënten hebben het recht om een klacht direct in te dienen bij de geschillencommissie. De geschillencommissie zal echter altijd de cliënt terugverwijzen naar de organisatie als de klager voor indienen van de klacht bij de geschillencommissie nog geen contact heeft gehad over de klacht met de klachtenfunctionaris van de organisatie zelf. De geschillencommissie is bevoegd de klacht te behandelen en een uitspraak te doen.
De NSDSK is aangesloten bij:
De geschillencommissie geeft de voorkeur aan het digitaal indienen van de klacht. Klik hier voor het indienen van een klacht. De klacht kunt u ook schriftelijk indienen bij: De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.
De Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) schrijft voor dat alle zorgaanbieders aangesloten zijn bij een door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport erkende geschillencommissie. Cliënten hebben het recht om een klacht direct in te dienen bij de geschillencommissie. De geschillencommissie zal echter altijd de cliënt terugverwijzen naar de organisatie als de klager voor indienen van de klacht bij de geschillencommissie nog geen contact heeft gehad over de klacht met de klachtenfunctionaris van de organisatie zelf. De geschillencommissie is bevoegd de klacht te behandelen en een uitspraak te doen.
De NSDSK is aangesloten bij:
De geschillencommissie geeft de voorkeur aan het digitaal indienen van de klacht. Klik hier voor het indienen van een klacht. De klacht kunt u ook schriftelijk indienen bij: De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.
Audiologisch Centrum |
Volg ons op |
|
Spraaktaalcentrum Amsterdamse Poort |
Contact
|